سایت گیمینگ ریکو گیم

ریکو گیم، فعالیت خود را در زمینه امور بازرگانی، خدمات مالی بین المللی و فروش تخصصی کارت های هدیه (گیفت کارت) آغاز نموده و سعی در پیشبرد اهداف خود به صورت مستمر جهت ارائه خدماتی نوین را دارد. به همین منظور این مجموعه خدمات مهمی رادر این زمینه راه اندازی نموده و امید و اهتمام به جهت ارتقاء سطح کمی و کیفی برنامه های خود در راه رسیدن به اهدافش دارد.

مشاهده وبسایت

صفحات طراحی شده

گیفت کارت جهت خرید برنامه های تلفن همراه و خرید لایسنس از برخی وبسایتهای خارجی مورد استفاده می باشد. این فروشگاه در راستای مبارزه با تحریمات کشورهای مختلف و عدم وجود ویزا کارت و مستر کارت در ایران گیفت کارت را برای رفع نیازهای تلفن همراه و سایر امکانات پیشنهاد میکند.

 

تهیه اکانت پریمیوم یک وبسایت خارجی، خرید امکانات مختلف بازی‌های روز دنیا، استفاده از ابزارهای غیر رایگانی که برای شغلمان احتیاج داریم، گرفتن حق‌الزحمه از کارفرمای خارجی و… . می‌توانیم ساعت‌ها از محدودیت‌های مختلفی که کاربر ایرانی سال‌هاست در جامعه جهانی تجربه می‌کند صحبت کنیم و باز هم حرف کم نیاوریم!

گرچه چنین محدودیت‌هایی از ابتدا نباید وجود می‌داشتند، اما هیچ‌وقت اجازه نداده‌ایم متوقفمان کنند. ریکو گیم ۱۳ سال است که تلاش می‌کند مسیر آسانی برای دسترسی کاربران ایرانی به خدمات ارزی و ارتباطات مالی بین‌المللی فراهم کند و بابت هموارتر کردن مسیر پیشرفت ۷۰۰هزار ایرانی به خود می‌بالد.

ریکو گیم، اولین گام برای ارائه خدمات را نیاز مخاطبان خود و باز کردن گره مشکلات آن‌ها می‌داند. رویکردها و اهداف ما برای آینده نیز از همین دیدگاه سرچشمه می‌گیرد. هستیم تا کار مفیدی انجام دهیم، برای ایران و برای ایرانی.

 

اعتماد شما و پشتکار ما از ملزومات رسیدن به اهداف مجموعه ریکو گیم می باشد.

Ui/UX
فرانت اند
بک اند
درخواست مشاوره رایگان

* وارد کردن فیلد های بالا الزامی است