سایت فروشگاهی قیطان تار و پود

تاروپود تولید کننده مکرومه های سوزنی ساده و اسپرت در رنگبندی و ضخامت های مختلف با کیفیت بالا است.ما همچنین اولین تولید کننده مکرومه اسپرت با طیف رنگی دلخواه شما همراهان عزیز در ایران هستیم. برای ما رضایت و راحتی شما اهمیت دارد، به همین دلیل کیفیت مکرومه هایی که در اختیارتون میزاریم ؛با کار های ترک قابل رقابت است. ما حدودا ده سال پیش فقط با یک دستگاه و تولید یک نوع مکرومه برای کار های زینتی کارمون رو شروع کردیم. طی این سال ها فقط تعدادی مشتری محدود و فروش عمده داشتیم. تا اینکه بحران بیماری کرونا در مناطق مختلف جهان شروع شد و بهمن سال ۱۳۹۸ گریبانگیر مردم ایران شد. تولیدی ما هم مثل بقیه صنف های کاری بسته و فروش متوقف شد.

مشاهده وبسایت
سایت فروشگاهی قیطان تاروپود

صفحات طراحی شده

یک روز در فضای اینستاگرام با آموزش بافت فرشینه شکوه خلقت مهری خانوم روبه‌رو شدم . مثل هر خانم خونه ای که به فکر زیبایی منزلش هست تصمیم گرفتم که یک نمونه از این فرش ها را برای خودم ببافم و بماند که چقدر همسرم با بافتن من مخالف بود. وقتی درباره جنس نخ از بافنده سوال کردم، متوجه شدم این کار با نخ مکرومه بافته شده و این خیلی خوشحالم کرد.

من به یک باره با کاربردهای زیادی از مکرومه روبرو شدم و تمام صفحه سرچ اینستاگرامم پر شده بود از نمونه بافتهای ایرانی، روسی و ترک با مکرومه‌ای که ماهم توانایی تولیدش رو داشتیم.همینجا بود که جرقه های اول تاروپود در ذهنم ایجاد شد.

وقتی با مهری خانم مطرح کردم ،خیلی دلسوزانه من رو راهنمایی کردند تا یک صفحه تجاری در اینستاگرام بزنم و اولین طیف رنگی که تولید کردیم به سفارش خودشون بود. بعد از اینکه مکرومه ها به دستشون رسید ، اولین فرشینه هایلایت رنگ به سبک کارهای روسی با مکرومه های تار و پود بافته شد، واین خیلی برای ما فوق العاده بود.

با معرفی پیج تاروپود در صفحه مهری خانم کارمون بعد از گذشته یک سال با ده رنگ اصلی و فقط در ۴ ضخامت مختلف شروع شد . فروش در فضای مجازی برامون سخت بود، اما همه اعضای خانواده با هم همکاری داشتیم تا بتونیم این مسیر سخت رو پیش ببریم.

عکاسی و تولید محتوا با بچه ها بود، تولید مکرومه با همسر عزیزم و من هم سفارش شما مهربون ها رو ثبت می کردم و به کارگاه انتقال می دادم. وقتی با استقبال خوب شما از مکرومه هامون رو به رو شدیم من هم برای تولید سفارش هاتون همراه همسرم به کار گاه می‌رفتم تا بتونیم به بهترین شکل سفارشاتونو تولید و به موقع براتون ارسال کنیم.

بعد از گذشت این سه سال اکثر بافنده ها برند بزرگ تاروپود و من، خانم تهرانی ، میشناسن. با اومدن عضو جدید خانواده( دامادم)رنگ و بوی کارمون عوض شد و همه با هم تصمیم گرفتیم با توجه به شرایط کنونی کشورمون فضای فروش نخ مکرومه تار و پود و تغییر بدیم.

حالا شما قشنگا می‌تونید در فصای سایت نخ مکرومه برند بزرگ تاروپود را با بیش از ۵۰ رنگ متنوع در ۹ ضخامت متفاوت تهیه کنید و از بافتن باهاش لذت ببرید.

رضایت شما از اهداف مهم برند بزرگ تاروپود است.

درخواست مشاوره رایگان

* وارد کردن فیلد های بالا الزامی است