سایت فروشگاهی فارس کالا

فروشگاه اینترنتی فارس کالا در حال حاضرتخصصی ترین وکامل ترین فروشگاه اینترنتی جهت بررسی؛ آشنایی و خرید جدید ترین محصولات لوازم جانبی برای انواع گوشی های هوشمند و تبلت ها میباشد و میتواند نیاز تمامی مشتریان و کاربران با انواع سلیقه ها را برطرف کند.

مشاهده وبسایت
سایت فروشگاهی فارس کالا

صفحات طراحی شده

فارس کالا لوازم خود را از برند های محبوب و با قیمت و کیفیت مطلوب عرضه میکند و همچنین اصل بودن و نازل بودن قیمت اجناس خود را ضمانت می کند. مجموعه فارس کالا همواره معتقد بر این اصل می باشد که کاربران و مشتریان باید انتخاب شایسته و مطمئنی داشته باشند. در پایان امیدواریم تا بتوانیم موجب رضایت کاربران و مشتریان فارس کالا شده باشیم و در ارائه ی هرچه بهتر خدمات به مشتریان عزیز سربلند باشیم.

با گذشت زمان و پیشرفت تکنولوژی ,اینترنت نقش پررنگی را در زندگی ما ایفا کرده است.
در دهه ی گذشته شاهد گسترش خرید به روش اینترنتی و آنلاین به جای خرید سنتی بوده ایم.در همین راستا فروشگاه اینترنتی فارس کالا شروع به کار نموده تا با تلاش و همت دست اندرکاران خود فروشگاهی مرجع و با تنوعی بی نظیر از محصولات از قبیل لوازم جانبی موبایل ,تبلت,کامپیوترو لپ تاپ و…باشد.

 

فارس کالا در ابتدا سعی نموده که تمامی کالاهای موجود در سایت را بدون توجه به مقدار سود آن و یا مقدار قیمت بصورت کاملاً اختصاصی تشریح دهد با توجه به اینکه در فضای مجازی گله اکثر کاربران بر این مورد است که کالای دریافتی با عکس و نوع محصول دریافتی متفاوت است اما در فارس کالا این مشکل تا حد 99.9 درصد برطرف گردیده است زیرا بصورت عکس و فیلم واقعی از محصول و نمایش آن در سایت کاربر متوجه نوع کالای دریافتی خود میگردد و این به نوبه خود یک نوع اعتماد سازی کامل برای خریدار است

Ui/UX
فرانت اند
بک اند
درخواست مشاوره رایگان

* وارد کردن فیلد های بالا الزامی است