سایت فروشگاهی تاپ قسط

وبسایت تاپ قسط متعلق به شرکت تندیس آفرینش پردیس (سهام ویژه) می‌باشد که با هدف تامین کالاهای بادوام سازمان‌ها، ادارات، مؤسسات و همچنین ارائه اقساط کالا به پرسنل محترم ارگان‌ها تأسیس گردید.

سپس فعالیت خود را در زمینه فروش کالاهای دیجیتال (تلفن همراه، تبلت، لپ تاپ، کنسول بازی، تلویزیون و …) با سایت فروشگاه تاپ قسط آغاز کرد. در فاز دوم به عرضه و فروش اقساطی لوازم خانگی و اداری پرداخت و در این زمینه افتخارات و موفقیت های چشمگیری را در رزومه خود داشته است.

مشاهده وبسایت
سایت فروشگاهی تاپ قسط

صفحات طراحی شده

در گذشته خرید و فروش اقساطی بیشتر در املاک و کالاهای بادوام و گران قیمت انجام می شد اما امروزه در تمامی حوزه های تولیدی گسترش یافته است. از لوازم خانگی و اثاثیه منزل گرفته تا منازل و مسکن و خودرو همه به صورت اقساطی خرید و فروش می شوند و تعداد اقساط در هر منطقه متفاوت است و از 6 ماه تا 20 سال متغیر است.
خرید اقساطی خریدی است که در آن خریدار مبلغ ناچیزی از قیمت محصول را نقداً پرداخت می کند و متعهد می شود که مابقی مبلغ را در بازه های زمانی مختلف تعیین شده در حین خرید بپردازد و مبلغ هر قسط مبلغ مشخصی است.
امروزه با توجه به افزایش قیمت ها و تاثیر تورم بر قیمت کالاهای مختلف، امکان پرداخت نقدی تمامی کالاها برای همه افراد جامعه وجود ندارد. از این رو با توجه به تمایل و استقبال مردم از خرید اقساطی و افزایش تقاضا، فروشگاه های زیادی وارد این عرصه شده اند.
این فروشگاه ها نیز مانند فروشگاه تاپ قاست با ارائه طرح های مختلف سعی در فراهم آوردن فضای مطلوب تری برای رفع نیاز خانوار دارند و امکان خرید کالا به روش های آسان و اقساطی با پرداخت بلند مدت را فراهم می کنند.

خرید اقساطی مزایایی برای خریدار دارد:

اگر نیاز به خرید محصولی داشته باشیم که از قبل برنامه ریزی مالی نداشته ایم و پول کافی نداریم، به راحتی می توانیم با پرداخت مبلغ ناچیزی از قیمت محصول و یا گاهی بدون پرداخت هزینه، محصول را خریداری کنیم. پرداخت آن به صورت اقساط بلند مدت بدون نیاز به پس انداز طولانی مدت.

در خرید اقساطی می توانیم بدون صرف وقت کالا را به قیمت روز دریافت کنیم. همچنین در این خرید نیازی به صرفه جویی در هزینه و افزایش قیمت کالا به دلیل تورم و در نتیجه پرداخت پول بیشتر نیست.

خرید اقساطی برخی اجناس گران قیمت از فشار مالی بر خریدار می کاهد.

Ui/UX
فرانت اند
بک اند
درخواست مشاوره رایگان

* وارد کردن فیلد های بالا الزامی است