سایت فروشگاهی اشراق

فروشگاه کتاب اشراق با بیش از 20 سال سابقه (تاسیس در سال 1389) در زمینه فروش کتاب در شهرستان سمنان فعالیت می کند. در آن زمان تنوع ناشران و محصولات به اندازه الان نبود، اما سال به سال بر تعداد آن افزوده شد تا این که تعداد نامحدودی از ناشران و انواع محصولات وارد بازار شده و طبیعتاً دارای چنین محصولاتی است. مجموعه عظیمی از کتاب ها کار بسیار دشواری بود.

تمام تلاش اشراق بوک بر این بوده است که بتواند در همه زمینه های کتاب کار کند و بر اساس یک فرض آکادمیک به حوزه خاصی از کتاب اکتفا نکند. هدف اشراق تهیه انواع کتاب برای هر سن و سلیقه از آموزشی گرفته تا رمان، کودک، نوجوان، بزرگسال و … است.

هدف از تأسیس کتاب اشراق، ارسال و تهیه آسان کتاب به تمام نقاط و روستاهای کوچک و بزرگ و تمام شهرهای ایران بوده است تا خریدار بتواند با چند کلیک ساده خرید خود را به راحتی ثبت و دریافت کند.

مشاهده وبسایت
سایت فروشگاهی اشراق

صفحات طراحی شده

در اشراق بوک سعی شده است خرید شما به تجربه ای دلپذیر و فراموش نشدنی برای شما تبدیل شود. علاوه بر این، ویژگی هایی را دارا می باشد که به شما احساس خرید راحتی را می دهد. یکی از آنها ضمانت بازگشت کالا است. در این سایت کتاب ها تضمین می شوند . یعنی اگر کتابی که خریدید کتاب مد نظر شما نباشد میتوانید پس بفرستید!
یکی دیگر از امکانات اشراق بوک پشتیبانی است. کارشناسان اشراق از شنبه تا پنجشنبه آماده پاسخگویی به سوالات و مشکلات احتمالی شما هستند.
علاوه بر این، ما تمام تلاش خود را می کنیم تا اطمینان حاصل کنیم که کتاب ها در حین حمل و نقل آسیب نبینند. بنابراین می توانید در خانه خود بنشینید و در عین حال هر چه دوست دارید بنوشید، بدون ترس، انواع کتاب ها را از طریق وب سایت یا تلفن همراه خود بسیار راحت سفارش دهید.

 

فروشگاه آنلاین کتاب و محصولات فرهنگی اشراق با تکیه بر تجربه سال‌ها کتابفروشی، نگاهی به آینده و با هدف سهولت دسترسی علاقمندان به کتاب و محصولات فرهنگی، در فضای مجازی متولد شده است.
در فروشگاه آنلاین اشراق تلاش کرده‌ایم با همان رویکرد همیشگی که خدمت‌رسانی با کیفیت بوده، کتاب و محصولات فرهنگی را به دست مخاطبانمان برسانیم.
از این پس با کامپیوترهای شخصی و یا با تلفن‌های همراهتان از محل کار، در وسایل نقلیه، از خانه و هرکجا که هستید می‌توانید به دنیای کتاب سفر کنید چون بوک‌لند به شما نزدیک‌تر شده است.

اشراق محل تلاقی دست‌ها و اندیشه‌هایی‌ست که فردا را پرنورتر، شاد‌تر و آگاه‌تر می‌خواهند.

 

امیدواریم با راه اندازی سایت فروشگاه کتاب اشراق بتوانیم خدمتی کوچک به هموطنان عزیز ارائه دهیم.

“بهشت جایی است مانند یک کتابخانه بزرگ.”

بسیار خرسندیم که میزبان شما در اشراق بوک هستیم

Ui/UX
فرانت اند
بک اند
درخواست مشاوره رایگان

* وارد کردن فیلد های بالا الزامی است