سایت آموزشی مدرسه فردا

با استعانت از خداوند سبحان، اولین شعبه مجموعه مدارس فردا با شعار عملی تحقق یک رویا و در راستای ارتقاء کیفی سطح آموزش و کشف استعدادهای بالقوه فرزندان این مرز و بوم و با بهره‌گیری از توان علمی و عملی مربیان فرهیخته و مجرب، در سال 1384 در مقطع ابتدایی تاسیس و راه‌اندازی شد.

در سال 1385 دومین مدرسه در مقطع متوسطه اول، تاسیس و راه‌اندازی شد. با استقبال اولیا و دانش‌آموزان در سال 1388 مدرسه متوسطه دوره دوم فعالیت خود را با پشتوانه تجارب گرانقدر بدست آمده، آغاز کرد. با توجه به درخواست مکرر اولیای محترم در سال 1394 اقدام به تاسیس و راه اندازی مدرسه متوسطه دوره اول نمودیم.

مشاهده وبسایت
سایت آموزشی مدرسه فردا

صفحات طراحی شده

موفقیت‌های پی در پی مجموعه مدارس فردا، اشتیاق اولیاء و همشهریان عزیز را دوچندان کرده و برای “فصلی نو”، طرحی نو ریخته و در سال 1395 دومین شعبه مدرسه ابتدایی را پی‌ریزی و تاسیس نمودیم.

این بار ما شعار «از حرکت نمی‌ایستیم» را سرلوحه برنامه‌ریزی‌های خود قرار دادیم و در سال 1397 دومین مدرسه متوسطه دوره دوم را تاسیس و راه‌اندازی نمودیم. اکنون وقت آن رسیده بود که به اندیشه ناب خود جامه عمل بپوشانیم و رویاهایمان را عملی کنیم.

سال 1400 نقطه عطفی به مدت ۱۸ سال فعالیت و تلاش ما در زمینه آموزش و پرورش بود. این بار می‌خواستیم نیم راه رفته را به سرانجام برسانیم. ما مصمم بودیم تا به عمق دل بیکران استعدادهای کودکان سفر کنیم و اولین مدرسه‌ای باشیم تا استعدادهای ذاتی کودکان که چون مرواریدی در درون صدف‌های وجود پاک آنها نهفته است را به تماشای دیدگان پدر و مادرهایشان بنشانیم.

 

آیا می‌دانید داشتن تجربه شاد از دوران کودکی می‌تواند عاملی موثر برای موفقیت در بزرگسالی باشد؟ شاید برایتان جالب باشد که براساس یافته‌های پژوهشگران، کودکان شاد در بزرگسالی هم سلامت روانی بالاتر، روابط با کیفیت تر و موقعیت‌های حرفه‌ای بهتری را تجربه می‌کنند.

گاهی برخی از والدین تلاش می‌کنند با کارهایی مانند خرید هدیه، کودکان را شاد کنند، اما این خوشحالی لحظه‌ای به معنای داشتن کودک شاد نیست. کودکان شاد مهارت‌هایی دارند که موجب می‌شود تا شادی را در بلندمدت تجربه کنند و برای رسیدن به آن از لذت‌های آنی، چشم‌پوشی کنند.

 

 

ما برای این استعدادها برنامه‌ریزی مدون و هدفمند انجام داده ایم.

Ui/UX
فرانت اند
سئو
درخواست مشاوره رایگان

* وارد کردن فیلد های بالا الزامی است