سئو سلاح قدرتمند وبسایت

نویسنده
نویسنده : سید مطهر اطهری
سئو
6:18 ب.ظ
3 دیدگاه
سئو سلاح قدرتمند وبسایت

تاثیر شگفت انگیز سئو بر وبسایت

همیشه، مغازه‌های خیابان اصلی که موقعیت خوبی دارند، رفت‌وآمدتر و بسیار شلوغ‌تر از مغازه‌های کوچه پس‌کوچه‌ها هستند. درست است؟

اگر گوگل را به عنوان خیابان در نظر بگیریم، سایت هایی که در صفحه اول و رتبه ها هستند مانند مغازه های خیابانی هستند. ترافیک بالا، مشتری بالا و قابل اعتماد!

حال چگونه سایت شما می تواند به این جایگاه و رتبه برسد؟ سئو اکسیر رسیدن به صفحه اول گوگل است!

رتبه بالای وب سایت در نتایج جستجوی گوگل منجر به افزایش بازدید سایت و افزایش آگاهی از برند می شود که باعث جذب مشتریان بالقوه بیشتر و افزایش فروش می شود. سئوی اولیه به کسب و کارها کمک می کند تا ترافیک و اعتبار را افزایش دهند، سرنخ های فروش بیشتری را جذب کنند و درآمد بیشتری کسب کنند. اگر سایت شما در صفحه اول نتایج جستجوی گوگل برای کلمات کلیدی مرتبط با کسب و کار شما نمایش داده نشود، مشتریان زیادی را از دست خواهید داد. اینجاست که اهمیت سئو مشخص می شود. سئو یا بهینه سازی موتورهای جستجو یکی از شاخه های دیجیتال مارکتینگ است و به مجموعه اقداماتی گفته می شود که برای بهبود رتبه سایت در موتورهای جستجو مانند گوگل انجام می شود.

اصطلاحاتی مانند سئو سایت، بهبود سئو، افزایش و افزایش سئو سایت و سئو عباراتی هستند که توسط کاربران فارسی زبان برای جستجو و کسب اطلاعات بیشتر در مورد سئو استفاده می شود. اگر به تازگی با کلمه سئو آشنا شده اید و قصد سرمایه گذاری در سئو سایت خود را دارید و به دنبال درک کامل مفهوم سئو سایت، اهمیت سئو و دریافت اطلاعات تکمیلی در مورد جنبه های مختلف سئو یا بهینه سازی موتورهای جستجو هستید، خواندن این راهنما برای شما مفید خواهد بود. و بیش از 90 درصد از مهمترین نکات برای بهینه سازی سایت و افزایش رتبه خود در گوگل را یاد خواهید گرفت. پس بیایید با هم شروع کنیم.

 

 

چرا سئو برای ما مهم است؟

روزانه میلیاردها جستجو در گوگل انجام می شود، اما دلیل اهمیت سئو تنها تعداد زیاد جستجو نیست.

با ورود و فراگیر شدن تلفن های همراه، جستجوی اینترنتی به ابزاری قابل اعتماد و در دسترس برای یافتن پاسخ سوالات، تصمیم گیری در مورد خرید محصول یا حتی یافتن نزدیک ترین نانوایی تبدیل شده است. نتایجی که پس از جستجو به کاربر نمایش داده می شود نقش مهمی در شناسایی و تصمیم گیری او دارد.

با سرمایه گذاری در سئو این شانس را خواهیم داشت که در لحظه مناسب به مخاطب معرفی شویم. زمانی که به محصول یا خدماتی نیاز دارد و به دنبال پاسخی مناسب برای آن می گردد، به دوست مورد اعتماد خود، گوگل مراجعه می کند.

اعتماد کاربران؛ این برگ برنده ای است که گوگل را به یک شرکت بزرگ در جهان تبدیل کرده است. حقیقت این هست که؛ ما به آنچه نتیجه جستجوی خودمان در گوگل است بیشتر از محتوایی که در قالب تبلیغات (بنر، اس ام اس، ایمیل و …) به دست ما رسیده است اعتماد داریم.

کسب و کارهای سنتی فکر می کنند داشتن یک سایت زیبا و قدرتمند برای ورود به فضای دیجیتال مارکتینگ کافی است.


طراحی سایت زیبا و قدرتمند نقطه شروع خوبی برای کسب و کار اینترنتی است اما تضمینی برای موفقیت نیست!

 

اکنون در نتایج گوگل نمایش داده می شود که کاملا رایگان است و اگر همین الان کلمه دانلود را در گوگل جستجو کنید هزاران نتیجه برای شما نمایش داده می شود. اما بازدیدکننده واقعا روی کدام نتیجه کلیک می کند؟ خوب، البته شما روی چند نتیجه اول گوگل کلیک می کنید! پس مسئله مهم این است که آیا سایت شما در صفحه اول نتایج گوگل نمایش داده می شود یا خیر!

همچنین توجه داشته باشید که هیچ متخصص یا متخصص سئو نمی تواند به شما قول دهد که شما را در صدر نتایج گوگل قرار دهد. دلیل این امر کاملاً واضح است! گوگل دوست یا خانواده کسی نیست. فاکتورهای زیادی برای قرار گرفتن سایت شما در بالای نتایج گوگل وجود دارد و شما باید با صرف زمان این عوامل را برای سایت خود فراهم کنید.

 

 

 

 

 

دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این سایت خیلی خوب است

2
0

آیا این دیدگاه مفید بود؟

جولای 4, 2024 در 3:40 ب.ظ

لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ، و با استفاده از طراحان گرافیک است، چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است، و برای شرایط فعلی تکنولوژی مورد نیاز، و کاربردهای متنوع با هدف بهبود ابزارهای کاربردی می باشد، کتابهای زیادی در شصت و سه درصد گذشته حال و آینده، شناخت فراوان جامعه و متخصصان را می طلبد، تا با نرم افزارها شناخت بیشتری را برای طراحان رایانه ای علی الخصوص طراحان خلاقی، و فرهنگ پیشرو در زبان فارسی ایجاد کرد، در این صورت می توان امید داشت که تمام و دشواری موجود در ارائه راهکارها، و شرایط سخت تایپ به پایان رسد و زمان مورد نیاز شامل حروفچینی دستاوردهای اصلی، و جوابگوی سوالات پیوسته اهل دنیای موجود طراحی اساسا مورد استفاده قرار گیرد.

1
0

آیا این دیدگاه مفید بود؟

جولای 4, 2024 در 4:16 ب.ظ
مشاهده بیشتر
بستن